نمايندگي احساسات احساسات شماره زندگی

نمايندگي: احساسات احساسات شماره زندگی خانمها آقایون حسودی می کنند پیوسته صحبت می کنند

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری ، توقیفی&quot، و &quot، مستهجن&quot، گفته‌های داروغه‌زاده راجع به فیلم‌های &quot

    معاون ارزشیابی و نظارت شرکت سینمایی با تاکید براینکه هر اظهار نظری راجع به فیلم‌های سینمایی باید دقیق و براق باشد، گفت: راجع به اندک فیلم‌های توقیفی باقی‌مانده،

    ، توقیفی&quot، و &quot، مستهجن&quot، گفته‌های داروغه‌زاده راجع به فیلم‌های &quot

    گفته های داروغه زاده راجع به فیلم های "مستهجن" و "توقیفی"

    عبارات مهم : ایران

    معاون ارزشیابی و نظارت شرکت سینمایی با تاکید براینکه هر اظهار نظری راجع به فیلم های سینمایی باید دقیق و براق باشد، گفت: راجع به اندک فیلم های توقیفی باقی مانده، رییس تازه شرکت سینمایی باید تصمیم گیری کند.

    ابراهیم داروغه زاده در گفت وگویی با ایسنا راجع به واکنشی که به بیانات یکی از نمایندگان مجلس به علت مستهجن دانستن فیلم های کمدی داشت، بیان کرد: پرسش ما از آقای پژمانفر (عضو کمیسیون فرهنگی مجلس) این است که اگر فیلمی از نظر ایشان مستهجن هست، نام آن را بگوید، لیکن فیلم های مستهجن تعریف خاصی دارند و طبیعتا جزو خطوط قرمز سینما و رسانه های کشور عزیزمان ایران هست.

    ضمن آنکه ما یک شورای پروانه نمایش داریم که در آن ها افراد مشهور حوزه فرهنگ و هنر و معتمد نظام حضور دارند از جمله حسین کرمی، حسن خجسته، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، امیر خوراکیان، شهاب اسفندیاری و همه فیلم هایی که در سینما پخش می شوند باید به وسیله این شورا مورد بازبینی قرار بگیرند و برایشان مجوز صادر شود. بنابراین از ایشان می خواهیم دقیق تر راجع به این قضیه صحبت کند و منظورشان از فیلم مستهجن را بگویند تا بعد بتوانیم با شورا وارد مذاکره شویم و شرایطی را به وجود بیاوریم که آن ها هم بتوانند از رأی خودشان و مجوزی که صادرکرده اند، دفاع کنند.

    ، توقیفی&quot، و &quot، مستهجن&quot، گفته‌های داروغه‌زاده راجع به فیلم‌های &quot

    او که دبیری سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر را هم برعهده دارد، در پاسخ به اینکه آیا تاکید دارد که جشنواره فجر امسال بدون حاشیه برگزار شود؟ گفت: سینما و جشنواره های سینمایی ذاتاً حواشی به همراه خود دارند. هر چقدر که یک پدیده مخاطب بیشتری داشته باشد، حواشی بیشتری هم خواهد داشت و این اتفاق خیلی قابل آینده نگری و پیشگیری نیست ولی این توقع از نمایندگان مجلس وجود دارد که به عنوان قانونگذار و ناظر و به عنوان بخشی از حاکمیت به بهتر شدن و توسعه فرهنگی کشور کمک کنند. البته اظهارنظرها هم حتما با همین نشانه انجام می شود ولی اگر دقیق تر و براق تر گفته شود قطعاً تاثیرگذارتر است.

    داروغه زاده اضافه کرد: اگر ما به این حداقل از شفافیت نرسیم، هیچ مشکلی برطرف نمی شود لیکن هنگامی که به صورت کلی سینمای کشور عزیزمان ایران یا هر پدیده ای را متهم بکنیم و دقیق منظور خودمان را بیان نکنیم و بررسی انجام نشود به نتیجه نمی رسیم. اگر بنا بر شفافیت باشد باید نام فیلم ها را بگویند که ما بتوانیم آن ها را با مشورت اعضای شورا مورد بررسی قرار دهیم.

    معاون ارزشیابی و نظارت شرکت سینمایی با تاکید براینکه هر اظهار نظری راجع به فیلم‌های سینمایی باید دقیق و براق باشد، گفت: راجع به اندک فیلم‌های توقیفی باقی‌مانده،

    وی در همین زمینه راجع به جشنواره فجر امسال نیز گفت: حواشی جزو لاینفک جشنواره است و جشنواره فجر هم به شکلی است که همه دوست دارند در آن شرکت کنند و بخش قابل توجهی از عالی ترین فیلم های سینمای کشور عزیزمان ایران در بخش مسابقه قرار می گیرند و بازتاب رسانه ای گسترده ای دارد و جهت حداقل ۱۰ تا ۱۱ روز تمام رسانه های کشور توجه ارزش به این عنوان هست. بنابر این هر چه کار منطقی تر، درست تر و حرفه ای تر انجام شود این حواشی کمتر آسیب می زنند.

    اگر شرایط بهتر شود، خواهم ماند

    داروغه زاده همچنین راجع به جدی بودن ماندن یا رفتنش از معاونت نظارت و ارشیابی شرکت سینمایی در جریان عوض کردن مدیر شرکت سینمایی، خاطر نشان کرد: بحث معاونت نظارت از اختیارات رییس شرکت سینمایی است و هر کسی که ریاست شرکت سینمایی را برعهده بگیرد، اگر تمایلی داشته باشد که ما کمک ارزش کنیم، با توجه به شرایطی که هر دو طرف دارند، باید گفت وگو مجددی انجام شود. اگر شرایط از هر دو طرف پذیرفته شود، می توان همکاری را ادامه داد و ماندن من هم به این بستگی دارد که چقدر امکان جهت کار کردن وجود داشته باشد. بنابر این اگر این شرایط فراهم بماند یا حتی بهتر شود خواهم ماند.

    ، توقیفی&quot، و &quot، مستهجن&quot، گفته‌های داروغه‌زاده راجع به فیلم‌های &quot

    اوادامه داد: در جایی که بتوانم مثمرثمر باشم فعالیتم را ادامه خواهم داد. جهت دبیری جشنواره فجر هم به خاطر حجم کارها و مسئولیت هایم در ابتدا تمایلی نداشتم و بعد از نظر مثبت آقای وزیر و اصرار آقای حیدریان بود که آن را پذیرفتم و شاید علت این تاخیر در اعلام نام دبیر فجر مقاومت من بود. اکنون جهت معاونت نظارت هم همین طور هست. اگر شرایطی که بتوانم به سینمای کشور عزیزمان ایران کمک کنم وجود داشته باشد، در آن خواهم ماند.

    شاهد مسابقه مشکل در جشنواره فجر امسال خواهیم بود

    دبیر جشنواره فیلم فجر همچنین با بیان اینکه “خبر خوب راجع به جشنواره فیلم فجر امسال این است که آثار بسیار خوبی را در جشنواره خواهیم داشت” اظهار کرد: امسال شاهد مسابقه بسیار مشکل بین فیلم ها خواهیم بود لیکن کیفیت و تنوع آثار بسیار بالاست و قطعا رسانه ها و مردم احساس رضایت خوبی خواهند داشت. درواقع امسال نیز ۲۲ فیلم جهت بخش مسابقه سینمای کشور عزیزمان ایران خواهیم داشت، ۱۰ فیلم جهت بخش نگاه نو که فیلم های کارگردانان اول هستند و همچنین ۵ فیلم مستند که یک گروه تحریریه سایت به عالی ترین فیلم مستند تعلق خواهد گرفت و احتمالا پنج فیلم کوتاه داستانی هم در سالن رسانه ها نمایش داده خواهد شد که یک گروه تحریریه سایت هم به این بخش تخصیص داده شده است دارد. داوری بخش فیلم کوتاه هم بر عهده داوران بخش سینمایی خواهد بود.

    معاون ارزشیابی و نظارت شرکت سینمایی با تاکید براینکه هر اظهار نظری راجع به فیلم‌های سینمایی باید دقیق و براق باشد، گفت: راجع به اندک فیلم‌های توقیفی باقی‌مانده،

    رییس تازه راجع به فیلم های توقیفی تصمیم می گیرد

    داروغه زاده در آخر راجع به آخرین اوضاع فیلم های توقیفی هم گفت: اکنون تعداد فیلم هایی که اکران نشده اند خیلی کم است و زیاد آن ها وقت نمایش پیدا کرده اند، شاید فقط ۲ یا ۳ فیلم مانده است که هنوز مسئله ارزش حل نشده، از جمله فیلم «آشغال های دوست داشتنی» که توانست پروانه نمایش بگیرد، ولی طبیعتاً وزیر ارشاد و مدیر شرکت سینمایی اختیاراتی را دارند که با توجه به شرایط فعلی تصمیم بر این است اکران این فیلم ها به تعویق بیفتد. با این اوصاف یکی از تصمیم های مدیر تازه شرکت سینمایی می تواند همین عنوان باشد و حتما باید مدیر تازه راجع به آن تصمیم بگیرد.

    ، توقیفی&quot، و &quot، مستهجن&quot، گفته‌های داروغه‌زاده راجع به فیلم‌های &quot

    واژه های کلیدی: ایران | رسانه ای | رسانه ها | جشنواره | سینمایی | فیلم مستهجن | جشنواره فیلم | اخبار فرهنگی و هنری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار