نمايندگي احساسات احساسات شماره زندگی

نمايندگي: احساسات احساسات شماره زندگی خانمها آقایون حسودی می کنند پیوسته صحبت می کنند

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری زیاد کردن فروش قابل توجه «هشتگ» در هفته دوم اکران

    با شروع فصل پاییز تاکنون حدود هفت فیلم به تناوب اکران اضافه شده است اند. از امروز نیز دو فیلم تازه دیگر روی پرده می روند تا تقریباً ترکیب اکران سینماها شکل

    زیاد کردن فروش قابل توجه «هشتگ» در هفته دوم اکران

    زیاد کردن فروش قابل توجه «هشتگ» در هفته دوم اکران

    عبارات مهم : ایران

    با شروع فصل پاییز تاکنون حدود هفت فیلم به تناوب اکران اضافه شده است اند. از امروز نیز دو فیلم تازه دیگر روی پرده می روند تا تقریباً ترکیب اکران سینماها شکلی تازه به خود بگیرد.

    «آهوی پیشونی سفید ۲» به کارگردانی سیدجواد هاشمی یکی از فیلم های تازه محسوب می شود که قرار است از امروز در گروه زندگی و همزمان با شروع هفته کودک به نمایش درآید.

    زیاد کردن فروش قابل توجه «هشتگ» در هفته دوم اکران

    با شروع اکران «آهوی پیشونی سفید ۲»، تعداد آثار روی پرده که مضمون کودک و نوجوان دارند به دو فیلم می رسد. توصیه عجیب در مورد «خاله قورباغه» دیگر فیلم در حال اکران ژانر کودک این است که بعد از گذشت یکصد روز از اکرانش هنوز در ۱۸ سینمای کشور نمایش دارد!؟

    «لس آنجلس – تهران» دیگر فیلم جدیدی است که گویا مضمونی کمدی دارد و از امروز در گروه کورش روی پرده خواهد رفت. این فیلم به جای «سوفی و دیوانه» می آید که قرارداد اکرانش تنها دو هفته بود.

    در میان فیلم های در حال اکران «مغزهای کوچک زنگ زده» با اختلاف بسیار نسبت به سایر فیلم ها در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد. ساخته هومن سیدی در دو هفته چهار میلیاردی شده است و پیشتاز گیشه هست. این فیلم با نمایش در ۱۱۶ سینما – ۳۷ سینما در پایتخت کشور عزیزمان ایران و ۷۹ سالن در شهرستان ها – به این فروش دست یافته است.

    «هشتگ» دیگر فیلم کمدی که این روزها خوب می فروشد در هفته دوم اکرانش زیاد کردن فروش قابل توجهی داشته هست. تعداد سینماهای این فیلم در مقایسه با هفته قبل هم در پایتخت کشور عزیزمان ایران و هم در شهرستان ها اضافه شده است هست. در حال حاضر این فیلم حدود ۱۰۰ سینما در کشور در اختیار دارد و حدود ۸۹۴ میلیون تومان فروش کرده است.

    با شروع فصل پاییز تاکنون حدود هفت فیلم به تناوب اکران اضافه شده است اند. از امروز نیز دو فیلم تازه دیگر روی پرده می روند تا تقریباً ترکیب اکران سینماها شکل

    «هزارپا» مقداری زیاد کردن گیشه داشت ولی با استقبال مخاطبان از «هشتگ»، حالا به رتبه سوم جدول فروش هفتگی رسیده.

    ۸۲ روز از نمایش «هزارپا» می گذرد و همچنان اکرانش در ۵۴ سینما ادامه دارد. فروش این فیلم در مجموع سینماهای پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرستان ها ۳۷ میلیاردی شد.

    «لازانیا»ی تازه اکران شده است با اختلاف جزئی نسبت به «هزارپا» در رتبه چهارم جدول فروش هفتگی قرار گرفته هست. ساخته تازه حسین قناعت در پایتخت کشور عزیزمان ایران ۳۱ و در شهرستان ها ۴۴ سینما در اختیار دارد. مجموع گیشه این فیلم کمدی به گفته پخش کننده اش حدود ۵۸۰ میلیون تومان است.

    «عرق سرد» با وجود تحریم های حوزه هنری گیشه چندان بدی نداشته و نسبت به هفته اول اکران زیاد فروخته هست. این فیلم اجتماعی ۳۰ سینما در پایتخت کشور عزیزمان ایران دارد و به طور همزمان در ۲۸ سینمای شهرستان ها در حال نمایش هست. ساخته سهیل بیرقی در عرض ۱۳ روز نمایش حدود ۶۸۶ میلیون تومان فروش داشته.

    «تنگه ابوقریب» که هم اکنون وارد هفته نهم اکرانش شده، تعدادی از سالن هایش را از دست داده هست. فروش کل ساخته بهرام توکلی با ۲۱ سینما در پایتخت و ۴۴ سینما در شهرستان ها طبق اعلام پخش کننده اش به مبلغی حدود چهار میلیارد و ۹۳۹ میلیون تومان رسیده هست. این فیلم از هفته گذشته سینمای سرگروهش (استقلال) را در اختیار «ماهورا» قرار داد.

    «جاده قدیم» در هفته دوم اکران زیاد کردن فروش داشت ولی نه به اندازه ای که بتواند در رتبه های بالایی جدول هفتگی قرار بگیرد. تعداد سینماهای پایتخت کشور عزیزمان ایران ساخته تازه منیژه حکمت نسبت به هفته اول اکرانش عوض کردن خاصی نداشت. در شهرستان ها نیز تنها در حد چند سالن به تعداد سینماهای نمایش دهنده این فیلم اضافه شد. فروش کل «جاده قدیم» در عرض ۱۳ روز نمایش مبلغی حدود ۲۷۸ میلیون تومان است.

    زیاد کردن فروش قابل توجه «هشتگ» در هفته دوم اکران

    «سوفی و دیوانه» تقریباً دو برابر هفته اول اکرانش فروخت. سینماهای ساخته تازه مهدی کرم پور عوض کردن چندانی نکرده ولی با توجه به قرارداد دو هفته ای این فیلم، از امروز سینمای سرگروه آن یعنی کورش در اختیار «لس آنجلس – تهران» قرار می گیرد.

    مجموع گیشه «سوفی و دیوانه» رقمی حدود ۱۲۱ میلیون تومان است.

    «ماهورا»ی تازه به نمایش درآمده با ۱۵ سینما در پایتخت کشور عزیزمان ایران و ۱۵ سینما در شهرستان ها تاکنون ۵۲ میلیون تومان فروخته هست. یعنی حدود ۹ میلیون تومان در روز.

    در چند روز آینده قرار است ساخته حمید زرگرنژاد در چندین سینمای شهرهای دیگر نیز روی پرده رود.

    با شروع فصل پاییز تاکنون حدود هفت فیلم به تناوب اکران اضافه شده است اند. از امروز نیز دو فیلم تازه دیگر روی پرده می روند تا تقریباً ترکیب اکران سینماها شکل

    فروش هفتگی «کاتیوشا» و «دم سرخ ها» تقریباً یکسان بود.

    «کاتیوشا» ۷۲ روز از اکرانش می گذرد و این روزها در پایتخت کشور عزیزمان ایران پنج و در شهرهای متفاوت هشت سینما در اختیار دارد. این فیلم کمدی در مجموع سینماهای کشور به گفته پخش کننده اش حدود دو میلیارد و ۵۳۸ میلیون تومان فروش داشته است.

    «دم سرخ ها» که ظرف یکی – دو روز آتی وارد هفته نهم نمایش خود می شود، در حال حاضر دو سینما در پایتخت کشور عزیزمان ایران و ۱۱ سینما در شهرستان ها دارد. مجموع گیشه این فیلم کمدی به دو میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان رسیده است.

    «شعله ور» این روزها در پایتخت کشور عزیزمان ایران در پردیس های آزادی، ملت و باغ کتاب در حال نمایش هست. ساخته حمید نعمت ا… به جز پایتخت در هفت سینمای شهرهای متفاوت نیز نمایش دارد. این فیلم بعد از ۵۱ روز نمایش به گفته پخش کننده اش حدود یک میلیارد و ۳۶ میلیون تومان فروخته است.

    زیاد کردن فروش قابل توجه «هشتگ» در هفته دوم اکران

    اکران «داش آکل» در پایتخت کشور عزیزمان ایران به طور کامل به آخر رسیده و در حال حاضر ۱۰ سینما در کشور نمایش ساخته محمد عرب را برعهده دارند. از اکران این فیلم ۳۷ روز می گذرد و فروش کل آن نیز مبلغی حدود ۳۵۱ میلیون تومان است.

    «خاله قورباغه» ۱۸ سینما در کشور دارد و به گفته پخش کننده اش مجموع گیشه آن به مبلغی حدود دو میلیارد و ۳۶۱ میلیون تومان رسیده. این فیلم عروسکی حدود ۱۰۰ روز تاکنون در سینماها نمایش داشته است.

    بانی فیلم

    واژه های کلیدی: ایران | سینما | نمایش | میلیون | سینمای | سینماهای کشور | اخبار فرهنگی و هنری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار